FAQ

Ankomst 19 Maj '24
Avresa 20 Maj '24
Rabattkod

Lägsta prisgaranti -10%

Det är värt att boka via webbplatsen

Bästa
prisgaranti
Gratis wifi
på fastigheten
50% rabatt
på parkering med
direktbokning
Individuell
kundtjänst
Fast & easy
Attraktiva
vistelsepaket
Skräddarsydda
tjänster
Vinrabatter på
upp till 50%
10% rabatt
på gastronomi
10% rabatt
på SPA
Säkra
betalningar
15% rabatt
på din nästa vistelse
20% rabatt på bokning i appen
Hantera din bokning i appen
Mobil tillgång till fakturor och avräkningar
Mobil in- och utcheckning
Rumskontroll i applikationen

Rezerwacja pobytu

Jak można zarezerwować pobyt?

Rezerwacji pobytu można dokonać poprzez:

Czy można zmienić termin rezerwacji lub ilość gości?

W zależności od rodzaju dokonanej rezerwacji. 

Zasady dotyczące pobytu

Co muszę okazać w celu zameldowania się?

W celu zameldowania się w recepcji hotelu należy okazać dowód osobisty, prawo jazdy lub paszport.

Jeżeli rezerwacja jest na mnie, czy może zameldować się przede mną inny członek wycieczki?

Po okazaniu potwierdzenia rezerwacji istnieje możliwość, aby zameldowała się osoba, na którą nie ma rezerwacji z imienia i nazwiska.

Co to jest opłata miejscowa?

Opłata miejscowa jest to podatek turystyczny dla miasta, który wynosi 2,80 PLN za dobę za osobę dorosłąprzy pobytach wypoczynkowych powyżej 1 doby.

Czy można się wcześniej zameldować?

Zależnie od dostępności, możemy wydać pokój wcześniej, jeśli będzie już gotowy. Istnieje także możliwość wykupienia wcześniejszego zameldowania. W przypadku niedostępności pokoju można skorzystać z bezpłatnej bagażowni. 

Czy można zostać w pokoju dłużej niż doba hotelowa?

Późniejsze wymeldowanie zależy od dostępności pokoju w dniu wyjazdu, jeśli jest taka możliwość, póżniejsze wymeldowanie jest za dodatkową opłatą.

W jakich godzinach otwarta jest recepcja?

Recepcja główna we wszystkich hotelach czynna jest całą dobę.

Czy w hotelu akceptowany jest pobyt ze zwierzętami?

Pobyt ze zwierzętami akceptowany jest w Hotelu Grano, GRANO HOTEL SOLMARINAHotelu Almond oraz Hotelu Number One.

Czy sprzątanie jest wliczone z cenę pobytu?

Tak, w hotelach sprzątanie wliczone jest w cenę pobytu

Jakie są godziny serwowania śniadań i obiadokolacji?
  • HOTEL GRANO: Śniadania serwowane są od poniedziałku do piątku w godz. 06:30-10:30, w weekendy 07:00-11:00. Obiadokolacje serwowane są w godz. 16:00-18:00. 
  • HOTEL ALMOND: Śniadania serwowane są codziennie w godz. 07:00-10:30. Obiadokolacje serwowane są codziennie w godz. 16:00-19:00.
  • HOTEL NUMBER ONE: Śniadania serwowane są w godz. 06:30-10:30 od poniedziałku do piątku oraz w godz. 07:00-11:00 w soboty oraz niedziele. Obiadokolacje serwowane są codziennie w godz.16:00-19:00.
Czy na balkonach można palić?

Nie, na balkonach obowiązuje całkowity zakaz palenia.

Czy w hotelu jest strefa dla palących?

W hotelach obowiązuje całkowity zakaz palenia. Palenie dozwolone jest w wyznaczonych miejscach przed hotelem.

Czy mój pokój będzie z balkonem? Czy mogę kupić pokój z balkonem?

Nie wszystkie pokoje hotelowe posiadają balkony. Są one przydzielane Gościom w miarę dostępności w danym terminie. Nie ma możliwości rezerwacji pokoju z balkonem za dodatkową opłatą.

Czy w trakcie pobytu można dokupić śniadania i obiadokolacje?

Tak, w trakcie pobytu można dokupić śniadania lub obiadokolacje. W tym celu prosimy o kontakt z recepcją hotelu.

Jak zalogować się do WiFi?

Logowanie w pokojach hotelowych następuje za pomocą konta na Facebook lub poczty e-mail.

Wyposażenie pokoi

Czy w pokoju znajduje się minibar?
  • HOTEL GRANO: Tylko pokoje o najwyższym standardzie, tj. Junior czy Studio Deluxe posiadają minibar. Na życzenie gościa, Housekeeping może uzupełnić minibar, obowiązuje wtedy preautoryzacja.
  • HOTEL ALMOND: Tak, cennik znajduje się na drzwiczkach. 
  • HOTEL NUMBER ONE: W pokojach hotelowych nie ma minibaru.
Czy dostaniemy u Państwa igłę i nitkę, pastę do zębów i szczoteczkę?

Tak, można poprosić o nie na recepcji. 

Czy można prosić o dostawienie łóżeczka turystycznego dla dziecka? Jaki jest jego koszt?

Łóżeczka turystyczne wraz z pościelą są bezpłatne dla gości. Ich ilość jest ograniczona i zależy od dostępności w danym terminie.

Czy w pokojach jest klimatyzacja? Jak zrobić cieplej/zimniej w pokoju?

Wszystkie pokoje hotelowe wyposażone są w klimatyzację. Instrukcja jej obsługi znajduje się na ścianie tuż obok panelu. W razie problemów z obsługą można poprosić o pomoc recepcję.

  • HOTEL GRANO: Tak, złoty panel przy wejściu do pokoju kontroluje temperaturę.
  • HOTEL ALMOND: Tak. Na panelu od klimatyzacji znajduje się instrukcja.
  • HOTEL NUMBER ONE: Tak. Na panelu od klimatyzacji znajduje się instrukcja.

W razie problemów z obsługą można poprosić o pomoc recepcję.

Czy można na recepcji pożyczyć ładowarkę do telefonu i przejściówkę do kontaktu?
  • HOTEL GRANO: Tak, oferujemy wypożyczenie ładowarek oraz przejściówek, za kaucją pozostawianą w postaci gotówki, lub preautoryzacji. 
  • HOTEL ALMOND: Tak, pobierana jest kaucja na czas wypożyczenia w kwocie 50 zł. 
  • HOTEL NUMBER ONE: Na lobby recepcji znajduje się miejsce wypoczynku, gdzie znajdują się na stałe zamontowane ładowarki różnego typu.
Czy mogę pożyczyć żelazko i deskę do prasowania?

Żelazko i deska do prasowania są dostępne bezpłatne dla naszych gości, w celu ich udostępniania prosimy o kontakt z recepcją.

HOTEL GRANO: Można również skorzystać także z ogólnodostępnej prasowalni na 2 piętrze, obok pokoju 224. 

Czy w pokojach są suszarki?

Tak, w łazience każdego z pokoi znajduje się suszarka.

Dzieci

Czy w hotelu jest strefa dla dzieci?

W Hotelu Grano znajduje się specjalnie wydzielona strefa zabaw dla dzieci.

W Hotelu Number One znajduje się pokój gier z Playstation oraz pokój z dostępem do gier, zabawek i ciekawych książek.

W Hotelu Almond dostępny jest kącik dla dzieci w restauracji w godz. 13:00-23:00.

Zachęcamy do odwiedzenia naszych zakładek dotyczących pobytu dzieci w hotelach:

Czy w hotelu są atrakcje dla dzieci?

HOTEL NUMBER ONE to miejsce przyjazne rodzinie. 

Weekendowe atrakcje dla rodziny:

  • Animacje dla dzieci - piątki i soboty od 17:00 do 19:00
  • Warsztaty kulinarne dla dzieci - soboty (w dwóch turach - 12:30 i 13:30)
  • Wycieczki z Przewodnikiem po Gdańsku - soboty w godzinach 12:00-14:00

Z myślą o najmłodszych Gościach udostępniamy: 

  • pokój gier z Playstation
  • pokój z dostępem do gier, zabawek i ciekawych książek

Zachęcamy do zapoznania się ze stroną:

SPA & Wellness

Czy w hotelu jest strefa SPA & Wellness?

Tak, w hotelach znajdują się strefy SPA & Wellness.

Odwiedź stronę Grano SPA & Wellness Center w Hotelu Grano:

Odwiedź stronę Almond SPA & Wellness w Hotelu Almond:

Odwiedź stronę One Harmony SPA & Wellness w Hotelu Number One:

Czy dostęp do strefy Wellness jest wliczone w cenę pobytu?

Pobyt w strefie Wellness wliczony jest w cenę pobytu. W Hotelu Grano oraz Hotelu Almond pobyt w strefie Wellness jest nieograniczony czasowo. W One Harmony SPA w Hotelu Number One pobyt w strefie Wellness ograniczony do 60 minut dziennie. 

Czy w hotelu jest basen?

Tak, w hotelach znajdują się strefy Wellness z basenem.

Strefa Wellness w Hotelu Grano:

  • Basen
  • Jacuzzi
  • Sauny
  • Strefa relaksu z leżakami

Strefa Wellness w Hotelu Almond:

  • Basen
  • Jacuzzi
  • Sauny 
  • Strefa relaksu z leżakami

Strefa Wellness w Hotelu Number One:

  • Basen
  • Jacuzzi
  • Sauny
  • Strefa relaksu z leżakami
  • Siłownia
Czy w hotelu jest siłownia?

Siłownia znajduje się w One Harmony SPA & Wellness Center w Hotelu Number One.

Czy strefa SPA & Wellness znajduje się w tym samym budynku?

HOTEL GRANO - strefa SPA & Wellness znajduje się w tym samym budynku.

HOTEL ALMOND - strefa SPA & Wellness znajduje się w tym samym budynku.

HOTEL NUMBER ONE – strefa SPA & Wellness znajduje się w sąsiednim budynku, oddalona jest od hotelu o około 15 metrów. 

Czy konieczna jest rezerwacja na basen?

Rezerwacja na basen konieczna jest w SPA One Harmony w Hotelu Number One. 

Czy w strefie SPA dostępne są ręczniki, szlafroki i kapcie?

HOTEL GRANO: W strefie SPA ręczniki oraz szlafroki.

HOTEL ALMOND: W strefie SPA dostępne są ręczniki. 

HOTEL NUMBER ONE: W strefie SPA dostępne są ręczniki bezpłatnie oraz istnieje możliwość zakupu szlafroków w cenie 89 zł dla osoby dorosłej, 59 zł dla dzieci. 

Restauracje

Czy w hotelu jest restauracja?

W Hotelu Grano znajduje się Restauracja Młyn. Odwiedź stronę restauracji:

W Hotelu Almond znajduje się Restauracja Magiel. Odwiedź stronę restauracji:

W Hotelu Number One znajduje się Restauracja Mamma Mia Zielona Pietruszka. Odwiedź stronę restauracji:

Gdzie można zamówić jedzenie po 24?

Po godz.24:00 jedzenie można zamówić przez stronę internetową „pyszne.pl” lub „glovo”.

Eventy

Czy w hotelu / restauracji można zorganizować event?

Tak, nasze obiekty to idealne miejsca na organizację eventu. W tym celu prosimy o kontakt z działem rezerwacji grupowych: mice@granohotels.pl

Strefy i pomieszczenia

Czy w hotelu jest przechowalnia bagażu?

Tak, w hotelach znajduje się przechowalnia bagażu. W celu pozostawienia bagażu prosimy o kontakt z recepcją.

Czy w hotelu jest miejsce do przechowania roweru?

Mogą Państwo bezpłatnie przechować rowery w garażu podziemnym w hotelu, gdzie znajdują się do tego specjalnie wyznaczone stojaki. Należy zabrać ze sobą własną blokadę/zabezpieczenie.

Parking

Czy w hotelu jest parking?

W Hotelu Grano, Hotelu Almond oraz Hotelu Number One znajdują się parkingi podziemne. Wymagana jest wcześniejsza rezerwacja miejsca. 

Czy wynajęcie miejsca parkingowego jest płatne?

Tak, w Hotelu Grano, Hotelu Almond oraz Hotelu Number One wynajęcie miejsca parkingowego jest dodatkowo płatne. 

Czy na parkingu jest miejsce do ładowania samochodu elektrycznego?

W Hotelu Grano, Hotelu Almond oraz Hotelu Number One znajdują się miejsca do ładowania samochodu elektrycznego. Wymagana jest wcześniejsza rezerwacja miejsca. Wynajem miejsca jest płatny. 

Jak wysoki jest wjazd na parking podziemny?
  • HOTEL GRANO: Wysokość bramy wjazdowej do garażu podziemnego wynosi 1,90 m.
  • HOTEL ALMOND: Wysokość bramy wjazdowej do garażu podziemnego wynosi 1,80 m.
  • HOTEL NUMBER ONE: Wysokość bramy wjazdowej do garażu podziemnego wynosi 2,10 m.

Gdańsk

Co warto zobaczyć w Gdańsku?

Zachęcamy Was do zapoznania się z naszą zakładką TOP 10 ATRAKCJI GDAŃSKA. Znajdziecie tam inspiracje, jakie zabytki warto zobaczyć w Gdańsku.

Jak daleko jest do Starego Miasta?

Za punkt docelowy uznajmy Fontannę Neptuna, znajdującą się na Długim Targu w samym sercu Starego Miasta:

  • HOTEL GRANO – 500 m – 6 min pieszo
  • HOTEL ALMOND – 650 m – 8 min pieszo
  • HOTEL NUMBER ONE – 750 m – 10 min pieszo
Jak daleko jest do plaży?

Najbliższa plaża znajduje się w dzielnicy Stogi. Plaża Stogi oddalona jest od hoteli o około 8 km (około 15 minut samochodem). Do plaży można dojechać również komunikacją miejską. Najbliższy przystanek tramwajowy – "Chmielna".

Gdzie można kupić bilety do komunikacji miejskiej?

Bilety do komunikacji miejskiej można kupić online za pomocą aplikacji (np. JakDojade) lub w biletomatach.

Okolica hotelu

Gdzie znajduje się najbliższy sklep?
  • HOTEL GRANO: sklep "Żabka" znajduje się w odległości 150 m od hotelu 
  • HOTEL ALMOND: sklep "Żabka" znajduje się w odległości 150 m od hotelu 
  • HOTEL NUMBER ONE: sklep "Żabka" znajduje się w odległości 200 m od hotelu 
Gdzie znajduje się najbliższa galeria handlowa?
  • HOTEL GRANO: najbliższa galeria handlowa "Forum Gdańsk" znajduje się w odległości 1,2 km od hotelu 
  • HOTEL ALMOND: najbliższa galeria handlowa "Forum Gdańsk" znajduje się w odległości 1 km od hotelu 
  • HOTEL NUMBER ONE: najbliższa galeria handlowa "Forum Gdańsk" znajduje się w odległości 1,3 km od hotelu 
Gdzie znajduje się najbliższa apteka?
  • HOTEL GRANO: apteka znajduje się w odległości 600 m od hotelu 
  • HOTEL ALMOND: apteka znajduje się w odległości 150 m od hotelu 
  • HOTEL NUMBER ONE: apteka znajduje się w odległości 750 m od hotelu 
Gdzie znajduje się najbliższy kantor?
  • HOTEL GRANO: ul. Długie Ogrody 45, 800 m od hotelu 
  • HOTEL ALMOND: ul. Długa 53, 750 m od hotelu
  • HOTEL NUMBER ONE: ul. Stągwie Mleczne, 550 m od hotelu

Transport

W jakiej cenie jest transfer lotnisko – hotel?

W celu zamówienia prosimy o kontakt z recepcją oraz podanie następujących informacji: data i godzina przylotu, numer lotu, liczba osób oraz numer telefonu w celu kontaktu

  • HOTEL GRANO: Do 4 osób jest to koszt 90 zł, przy liczbie 5-8 osób cena za busa wynosi 115 zł
  • HOTEL ALMOND: Do 4 osób jest to koszt 90 zł, przy liczbie 5-8 osób cena za busa wynosi 115 zł
  • HOTEL NUMBER ONE: Koszt od 90 do 115 zł
Jak dojechać do hotelu z lotniska?

Z lotniska do hotelu można dojechać taksówką lub komunikacją miejską nr 210 do przystanku "Dworzec główny".

Jak dojechać do hotelu z dworca?

Z Dworca Głównego do hotelu można dotrzeć taksówką, autobusem lub tramwajem. 

  • HOTEL GRANO - tramwajem do przystanku "Chmielna 02"
  • HOTEL ALMOND - tramwajem do przystanku "Żabi Kruk", autobusem do przystanku "Toruńska" 
  • HOTEL NUMBER ONE - tramwajem do przystanku "Chmielna 02"
Jak dojechać do Sopotu lub Gdyni komunikacją miejską?

Do Sopotu lub Gdyni najlepiej dojechać pociągiem SKM ze stacji "Gdańsk Śródmieście", przystanek znajduje się:

  • 1,2 km od HOTELU GRANO 
  • 500 m od HOTELU ALMOND
  • 1,3 km od HOTELU NUMBER ONE
se på kartan
Klicka och ladda ner appen GRANO HOTELS

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania oraz możliwość zmian ustawień plików cookies znajdują się w Polityce prywatności.
Klikając AKCEPTUJĘ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez GRANO GROUP Sp. z o.o., ul. Gajowa 31B, 83-251 Pinczyn Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności). Zmiany ustawień plików cookies możesz dokonać w ustawieniach.

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Niezbędne pliki cookies

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert lub dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa, m.in.: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć. Te pliki są wymagane do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Nie wymagają Twojej zgody.

Analityczne pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Wyrażając zgodę na te pliki cookies, zgadzasz się na przetwarzanie danych dotyczących Twojej aktywności na stronie w celach analitycznych.

Marketingowe pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące aktywności użytkownika, produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Zgoda na te pliki cookies oznacza, że Twoje dane mogą być używane do personalizacji reklam oraz analizy skuteczności naszych kampanii reklamowych.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane